Jordan Bouaziz

ecommerce - facebook ads & klaviyo partner

Peut se déplacer à Paris

  • 48.8638
  • 2.27667
Proposer un projet La mission ne démarrera que si vous acceptez le devis de Jordan.
Proposer un projet La mission ne démarrera que si vous acceptez le devis de Jordan.

Localisation et déplacement

Localisation
Paris, France
Peut travailler dans vos locaux à
  • Paris 16e Arrondissement et 50km autour

Préférences

Durée de mission
  • ≤ 1 semaine
  • ≤ 1 mois
  • entre 1 et 3 mois
Secteur d'activité
E-commerce
Taille d'entreprise
  • 1 personne
  • 2 - 10 personnes
  • 11 - 49 personnes
  • 50 - 249 personnes
  • 250 - 999 personnes
+2 autres

Vérifications

Langues

Catégories

Compétences (16)

Jordan en quelques mots

Ayant commencé ma carrière chez Google, Twitter et Criteo, j'ai créé plusieurs applications mobiles pour lesquelles je gérais le Produit et l'acquisition. Je me suis ensuite lancé dans le e-commerce en ne m'occupant que de l'acquisition et la rétention des clients grâce à une stratégie Facebook Ads/Influenceurs et Mailings.

Expériences

Google - Groupe Google

Conseil & audit

Market Insights Analyst

Paris, France

février 2016 - août 2016

• Investigations on mobile in-app tracking technologies for research purposes
• Assisting with campaign ad effectiveness set-up, project management and analysis
• Set-up, project management, and analysis of 2 sector studies (Luxury, Movies)

Twitter

Réseaux sociaux

Ad Research

septembre 2015 - février 2016

• Assist with campaign ad effectiveness set-up, data extraction and project management
• Support on opinion and thought leadership research project management
• Work collaboratively with research and marketing teams to package impactful storylines and visual outputs to present and diffuse the insights
• Assist with the launching of dashboards or interactive self service tools allowing key stakeholders in the company to easily access to the insights they need

Criteo - CRITEO

Télécommunications

Central Business Intelligence Analyst

janvier 2015 - juillet 2015

• Analyze, design, develop and organize reports that will be used by different teams to ensure Criteo compliancy with SOX rules (Sarbanes–Oxley Act, auditing for public companies).
• Measure and follow up the reports and processes usage in order to locate potential SOX compliance risk areas. Work together with finance and legal team to build risk mitigating processes.

Unshades

E-commerce

CMO

décembre 2017 - Aujourd'hui

Recommandations externes

Formations