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Riham Lotfy

hr operations specialist

Peut se déplacer à Paris, Paris 1er Arrondissement

  • 48.8546
  • 2.34771
Proposer une mission La mission ne démarrera que si vous acceptez le devis de Riham.
Proposer une mission La mission ne démarrera que si vous acceptez le devis de Riham.

Localisation et déplacement

Localisation
Paris, France
Peut travailler dans vos locaux à
  • Paris et 50km autour
  • Paris 1er Arrondissement et 10km autour

Préférences

Durée de mission
  • ≤ 1 semaine
  • ≤ 1 mois
  • entre 1 et 3 mois
  • entre 3 et 6 mois
  • ≥ 6 mois
Secteur d'activité
  • High tech
  • Industrie pharmaceutique
  • Logistique & Supply Chain
  • Luxe
  • Ressources humaines
+3 autres
Taille d'entreprise
  • 1 personne
  • 2 - 10 personnes
  • 11 - 49 personnes
  • 50 - 249 personnes
  • 250 - 999 personnes
+2 autres

Vérifications

Charte du freelance Malt signée
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E-mail vérifié

Langues

Catégories

Compétences (8)

Riham en quelques mots

Energetic and reliable Office Manager skilled at working with a diverse group of people. Strong organization, communication and relashionship-building skills. Eager to bring strong administrative skills to a growing company in need of top-level support.

Expériences

KPIT TECHNOLOGIES FRANCE

Télécommunications

Office manager

Paris, France

mars 2017 - janvier 2018 (10 mois)

Morgan Mckinley

Ressources humaines

Office manager

Paris, France

janvier 2018 - Aujourd'hui (5 ans et 2 mois)

- Coordinate with outside vendors on supplies and maintenance issues,
- organizing company events and team offsites,
- Accounting, bookkeeping and maintaining financial and corporate records,
- Manage accounts receivables and accounts payables,
- Ensure that all items are invoiced, collected and paid on time,
- Preparing reports for accounts team based internationally,
- Reconcile monthly bank statements,
- HR operations related duties, prepare variable elements of staff pay (commissions, holidays,
expenses, etc.) and coordination with the payroll offshore,
- Address employee’s queries regarding office management issues (e.g. stationery, Hardware and
travel arrangements),
- Purchase and manage supplies and equipment,
- Organize and maintain office policies,
- Follow-up on foreign employees such as work permit applications, contracts, Visa,
- Preparation and validation of employee’s contracts and all official documents.

Recommandations externes

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Formations