Bienvenue sur le profil Malt de Nadia !
Localisation et déplacement
- Localisation
- Nice, France
- Peut travailler dans vos locaux à
-
- Nice et 50km autour
Préférences
- Durée de mission
-
- ≤ 1 semaine
- ≤ 1 mois
- entre 1 et 3 mois
- entre 3 et 6 mois
- ≥ 6 mois
- Secteur d'activité
-
- Aéronautique & aérospatiale
- Agence & SSII
- Agroalimentaire
- Architecture & urbanisme
- Arts & artisanat
+27 autres
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Charte du freelance Malt signée
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Compétences (10)
Nadia en quelques mots
Nous vous accompagnons dans vos projets de recrutement, de Formation & Conseils RH
Nos Pôles de compétences:
- Recrutement
- Nos formations
- Nos Services RH, Bilan de compétences
Expériences
AZ Compétences
Directrice-fondatrice - En tant que freelance
AZ Recrutement - Solutions RH
Directrice du Cabinet Solutions RH - En tant que freelance
- Nous privilégions une relation-client de proximité et une disponibilité 24h/24h
- Nous mettons au centre de nos priorités: une écoute active de vos besoins pour une meilleure connaissance de vos exigences
- Un service client tourné vers la satisfaction maximale de vos attentes
- La personnalisation de nos services est un incontournable de la relation client Pour plus d'informations: Site: www.azrecrutement.com Email: [email protected] Mobile: 06.76.02.39.78
EDHEC Business School - Edhec Group
Recruiter Assessment Center for MBA Students - En tant que freelance
BNI Global
Président - En tant que freelance
BNI Global
Vice président - En tant que freelance
- Traiter les demandes de postulation (avec vérifications des références) et les demandes de renouvellement,
- Gérer les conflits d'intérêt qui peuvent survenir dans le groupe, (aucune profession ne doit être représentée en double au sein du même groupe)
- Appliquer le règlement intérieur et, le cas échéant, mettre en place des procédures BNI de contrôle,
- Planifier l'expansion structurée du groupe. 3) En l'absence du Président, assumer la tenue de notre réunion hebdomadaire et remplir le rôle du Président
Orange Business Services - ORANGE
Service Manager - ORANGE Business
• Participation of before and after project workflows
• Identify and participate in the launch of the project
• Preparation and management of the Quality Committee
• Develop, adapt , motivate and train supervisors and their teams on achieving daily sales targets and complaints
• Define improvement actions plans after the routing committees of production and quality committees
• Participate in strategic discussions process with partners in order to provide expertise
• Provide regular and assiduous reporting to different services ( technical, commercial and human resources )
• Provide results on time and within the set budget .
• Define indicators that measure the creation of value for the customer
• Prepare monthly steering committee
• Develop actions and operations to change the sales and after -sales service of 6 to 12 months
• Contribute to the development of tools and methods of business
• Animation supervisors meetings with actions and reporting to monitor
• Weekly Report of executive managers Orange project indicators customer service and sales
Sony - Sony Music
Operations Manager - Human Ressources (European Markets)
Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht NV
Operations Manager (France, Suisse, Benelux, Italie, Espagne)
• Implement optimization strategies and customers satisfaction
• Monitor and improve the performance and quality of files ((KPI). Analyze call volume / flow for optimal efficiency (SLA).
• Management, monitoring and coordination of various activities and processes to provide customers with the best possible
• Always on interface between clients, managers of different country headquaters, product managers, Purchasing, Supply Chain Manager and marketing management
• long-term satisfaction in a timely, efficient and accurate manner (for European markets)
• Anticipate, identify and resolve operational and service with a results-based performance approach.
• Delivery processes and employee training for best customer services to tackle customer needs
• Make sure the team is always trained in products, sales techniques and informed about all marketing campains (monthly meeting)
• Management of customer complaints at high level.
Recommandations externes
Consultez les recommandations qu'a reçues Nadia