Parcourir les profils Déposer un projet
Malt welcom

Bienvenue sur le profil Malt de Guillaume !

Malt vous permet d'accéder aux meilleurs consultants freelances pour vos projets. Contactez Guillaume pour échanger sur votre besoin ou recherchez d'autres profils sur Malt.

Guillaume Boyer

service deliver manager / operations manager

En télétravail depuis Paris

  • 48.858705
  • 2.342865
Proposer une mission La mission ne démarrera que si vous acceptez le devis de Guillaume.
Proposer une mission La mission ne démarrera que si vous acceptez le devis de Guillaume.

Localisation et déplacement

Localisation
Paris, France
Télétravail
Effectue ses missions majoritairement à distance

Préférences

Durée de mission
≥ 6 mois
Taille d'entreprise
  • 1 personne
  • 2 - 10 personnes
  • 11 - 49 personnes
  • 50 - 249 personnes
  • 250 - 999 personnes
+2 autres

Vérifications

Charte du freelance Malt signée
Consulter la charte

E-mail vérifié

Langues

Catégories

Compétences (10)

Guillaume en quelques mots

7 années d'expérience dans l'informatique:
8 années d'expérience dans la gestion de projet (logistique et informatique)

Technical service manager pour l'un des plus grand groupe pharmaceutique français via Fujistu France. Responsable de 11 équipes techniques N3 - 30 ETP
Operations Service Delivery Manager rattaché à la gouvernance.

Grand capacité d'adaptation, résistant au stress, orienté client et résultat, trilingue.

Expériences

GDC (Fujitsu preferred supplier of services)

Technical Services Manager

Moscow, Russia

juin 2021 - Aujourd'hui (1 an et 4 mois)


- Managed 30+ FTE: resources and team composition management, team motivation and development, monthly feedback, and review
- Managed day-by-day operations of customer's IT infrastructure according to contractual obligations and best practices.
- Managed customer escalations and acted as a technical point of escalation both in and out of hours as required
- Resource allocation to meet changing priorities or issues on services, applying exclusions to standard ITSM processes where required
- Cascaded technical requirements between teams and Service Owners
- Highlighted service risks and technical improvements to Service Owner/ Account Team
- Management of resolution of high priority incidents and problems in coordination across all Fujitsu delivery teams
- Constantly achieved high level of customer satisfaction
- Developed project SLAs and KPIs
- Responsible and accountable for Continual Service Improvement Plan

Oliver Agency

Project Manager

Moscow, Russia

avril 2020 - juin 2021 (1 an et 2 mois)


- Taking overall ownership of integrated creative projects from brief to fulfilment.
- Working closely with strategy and account teams in preparing advertising strategies and milestones for the client.
- Liaising with clients to determine campaign scope and produce estimates and schedules.
- Schedule projects in line with the correct internal resource and help to source external resources where necessary.
- Ensure projects follow the agency process and are completed on time and budget.
- Work closely with Creative team to unify skills needed to execute an integrated campaign

Mozgoroot

High tech

Self-Employed  - En tant que freelance

Moscow, Russia

janvier 2015 - avril 2020 (5 ans et 3 mois)

- Installed, configured and upgraded Operating Systems
- Implemented OS hardening standards on Unix Operating Systems
- Installation, configuration, and maintenance of web servers (NGINX, apache)
- Technical Support
- Project Management

PETIT BATEAU - Groupe ROCHER

Supply Chain Manager

Moscow, Russia

février 2014 - novembre 2014 (9 mois)

Recommandations externes

Consultez les recommandations qu'a reçues Guillaume

Formations